torsdag 31 mars 2011

EARLY MORNING

Jag har så himla svårt att somna om efter att Erik gått till jobbet så nu ligger jag här klarvaken och myser med Nisse. Det gick bra hos optikern igår, visade sig att jag behövde läsglasögon men jag hade också ett litet brytningsfel så hon tyckte jag skulle ha glasögonen jämt. Vi får väl se. Beställde i alla fall 2 par eftersom specsavers har KÖP 2 BETALA FÖR 1. Det blev ett par lite mindre med svart plastbåge och ett par lite större i plastbåge. Självklart visar jag er när jag fått hem dom.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Ska ta mig in till Göteborg på eftermiddagen och fika med pappa. Och ikväll sover jag hos Erik eftersom vi åker till Skövde klockan 7 imorgon bitti. Vi ska på öppet hus på Skövdes högskola :) spännande :) ha en fortsatt trevlig dag i regnat, see ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar