fredag 9 december 2011

ÄNTLIGEN FREDAG

Denna veckan har bara flugit förbi. Har blivit klar med alla uppgifter i ekonomistyrningen så det enda som återstår av den kursen nu är ett inlämningsuppgift och tentan. Äntligen (?) kan jag ta tag i mikroekonomin. Hur som helst, jag har städat och tvättat. Snart kommer det folk hit för lite pizza och tv-spel innan vi drar ner några våningar på inflyttningsfest.

Dessutom ska jag och Erik kolla på en tvåa på måndag. Det är en studentlägenhet i huset bredvid. Hade vart så skönt att få en tvåa men jag vill verkligen inte flytta ifrån Skrapan...JAG ÄLSKAR SKRAPAN! Men det skadar inte att titta :)

Nu måste jag fort in i duschen innan det är dags för pizza (dock har jag fortfarande sjukt svårt att äta pga tandställningen så för mig blir det nog pommes och sås).

PEACE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar