söndag 5 februari 2012

LONG TIME NO SEEN

Ja då är det två månader sedan jag uppdaterade senast. Varför? hmm, har inte tid...typ. Tänkte sammanfatta de två månaderna som jag inte uppdaterat. Jag åkte hem under jul. Det var riktigt skönt att spendera 3 veckor i Kungsbacka och Göteborg. Tillbaka till skiolan och tenta av två kurser, mikroekonomi och ekonomistyrning. Mikrokonomin (som jag var helt säker på att jag skulle faila) klarade jag med marginal och ekonomistyrningen väntar jag fortfarande på resultat på. Nu läser jag makroekonomi och organistion & ledarskap. Ska jag vara ärlig gillar jag det inte alls. Det är för mycket teori, jag gillar de kurser där man får räkna och göra något praktiskt. Nu är det totalt 3 böcker på sammanlagt 2000 sidor som ska tentas av, men det ska väl gå bra. Det var skolan det! Livet då? Jo, jag tränar 4 dagar i veckan och äter nyttigt. Lyckades gå ner 2 kilo den första veckan så är jag riktigt taggad.  Jag saknar alla mina vänner i kungsbacka och göteborg. När jag åker hem så är det oftast bara över helgen och jag hinner aldrig göra allt jag vill eller träffa alla jag vill träffa. Får se till att dra ihop något så att alla kan komma upp till mig och festa.

Det var en liten uppdatering. Jag ska försöka att bli bättre på att uppdaterna så kika in lite då och då så ska jag försöka ge er något att läsa. Och jag lovar...det kommer inte alltid handla om skolan!

1 kommentar:

  1. Hej, jag tycker de är roligt att följa dig nu när vi bor så långt bort och vi inte ses nu så e de kul att se va som händer där borta :) Ibland tänker jag på att ringa dig och fråga om du vill fika på kungsmässan men så kommer ja ihåg att du inte bor här längre.. Emelina

    SvaraRadera