tisdag 7 februari 2012

Tråkig Tisdag

Jag är så himla irriterad just nu. Övningen jag skulle ha i eftermiddag flyttades till torsdagen (då jag inte är i skolan) och efter halva föreläsningen idag gick halva klassen hem (inklusive jag) eftersom föreläsaren är så sjukt tråkig att man somnar. Man fattar inte vad han pratar om utan man sitter och stirrar som ett fån. Hur ska jag lära mig saker om han inte förklarar hur allt fungerar? Well, hur som helst så åker jag hem till Kungsbacka imorgon efter skolan. Skulle egentligen gått på begravning men den blev flyttad så jag ska umgås med familj och vänner istället. Blir ett besök hos tandregleringen också. Stannar i kungsbacka till på måndag.

Kommer hem helgen den 23-26 februari också (då begravningen är) och därefter blir det nog ingen hemfärd på ett tag. Kommer ha mycket i skolan med tentor och annat.

Nu ska jag fixa lite med papper och annat till föreläsningarna, äta och sedan gymmet.

Hur som helst, om det är något speciellt ni vill läsa om så säg till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar