onsdag 23 november 2011

AJ AJ AJ AJ

Det har vart dålig uppdatering. Till största del beror det på att jag har mycket plugg men också pga att jag vart hos tandläkaren och dragit 4 tänder. Det tar på krafterna så pluggar jag inte så sover jag för det mesta. man blir trött av att käka 12784783 piller var fjärde timma.
Kan väl dra en snabb sammanfattning om vad som händer de kommande dagarna (ifall jag inte skulle orka uppdatera). På fredag ska jag och min kära sambo ut och äta, på lördag blir det inflyttningsfest hos grannen och på söndag är det 1 advent vilket innebär att jag och Erik ska julpynta, baka lussekatter och äta julmiddag :) Annars blir det en massa plugg och på torsdag nästa vecka åker rälsen på...14 dagar av smärta att vänta. Men om 2 år ska jag slänga skiten och fira med ett konstant leende.
Det är inte långt kvar till jul. Åker antagligen hem till Kungsbacka runt den 16 december för att stanna över jul. Får se när jag återvänder. Det är tentaplugg som gäller så återvänder nog en vecka tidigare för att joina klasskamraterna.
 
NU: KÖPA MER VÄRKTABLETTER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar