lördag 12 november 2011

FAMILJEBESKÖK

Idag har familjen vart på besök; mamma, pappa och eriks föräldrar. Vi tog en tur i stan och sedan blev det middag och efterrätt. Mamma hade köpt finaste frukostskålarna till oss, jag bara älskar dom. Kristina och Lars lät oss välja något till lägenheten och vi valde den fina adventsljusstaken nedan. Passande eftersom vi inte äger några julsaker. Så den ska fyllas med polkagrisar!

Pappa hade med sig köksbordet vi fått, så nu äntligen kan vi äta middag vid ett ordentligt bord. Dock har vi bara två stolar så vi måste köpa nya. Antagligen köper vi 4 helt nya stolar och målar om bordet svart. Bild på det får ni se senare.

En liten snabb uppdate på skolfronten; haft en pluggfri dag idag men imorgon blir det till att läsa lite kurslitteratur och kanske ta en promenad (om jag mår bättre). Min förkylning vägrar att gå över och det blev absolut inte bättre av att jag gick ut igår. Men jag hoppas på det bästa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar