fredag 15 april 2011

ÄNTLIGEN FREDAG!

Gud vilken dag jag hade igår! Först tidigt till H&M, sedan Maxi, sedan systemet, sedan solariet, sedan promenad och när vi kom hem la vi oss på katrins balkong och solade. JAG BRÄNDE MIG! Trodde fan inte solen skulle ta men det gjorde den. Jag var sjukt trött när jag kom hem. Nu har mamma åkt till Barcelona. Planet har varit i luften i lite över en timme nu. Hoppas det går bra för henne då hon är EXTREMT flygrädd. Själv ska jag ta och göra mig iordning nu. Sedan cykla ner till torget för att fixa ny bankdosa då jag har tappat bort min. Sedan blir det en timmes promenad och sedan hem och städa. Det kommer inte bli någon uppdatering i helgen då jag kommer vara upptagen. Imorgon kommer Rasmus och Lina hit och jag och Erik ska bjuda på middag. Hoppas ni alla får en toppen helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar