tisdag 26 april 2011

BLÄ

Jag är lite orolig över hur det ska gå på mitt prov jag har om 4 veckor. Jag skulle låna kursboken på biblioteket men den var utlånad. Dock skulle den vara tillbakalämnad i tisdags förra veckan så jag reserverade den. Men nu är det så att kärrigen som lånat boken tog sig rättigheten att behålla boken ännu längre. Så jag har fortfarande ingen bok och har alltså uppgifter på 11 kapitel som jag inte kunnat göra. Jag har gjort projekten och ska göra några instuderingsfrågor men jag kommer ha SÅ jävla mycket att göra när jag får boken...OM jag ens kommer att få den.

Hur som helst så blir det en vecka blandat med roliga saker och mindre roliga saker. Ikväll blir det inlinesåkning men Katrin. På fredag ska jag till tandregleringen i Falkenberg. På lördag (Valborg) så har Erik spelning i hunnebostrand och jag funderar på att åka dit om det är fina väder. Sist men inte minst ska jag ha släktkalas på söndag då jag fyller år på tisdag nästa vecka.

NU: sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar