måndag 11 april 2011

RESUMÉ

Jag har lagt bloggen åt sidan under helgen då jag har haft ganska mycket att göra. Så jag gör en liten resumé på min helg. I fredags begav sig jag och Therese till Tattoo Expo ute på Eriksberg. Det var faktikst intressant och det hela slutade med att vi satt och drack öl och cider med hela gänget från city tattoo. Vi var inte hemma fören vid midnatt. Lördagen spenderade jag tillsammans med Erik. Det var så härligt väder så vi åkte ut till Särö och köpte med oss glass och bara satt och hade det trevligt. Igår åkte jag in till stan för att fika med Caroline. Var så himla längesen jag träffade henne så det var riktigt mysigt. IDAG: Jo nu har jag precis pluggat lite (min kurs börjar idag) men det är svårt utan boken (som jag får nästa vecka). Men jag ska nog klara mig, det är inget viktigt som ska in denna veckan ändå, jag får bara arbeta lite extra nästa vecka helt enkelt. Lite senare ska jag åka in till stan och möta upp Erik. Vi ska ha en shoppingdag :) Jag måste verkligen köpa nya Converse då mina är helt fallfärdiga. Vad jag får med mig hem får ni se imorgon.


Bilder från när vi var i särö. Där har ni mig i glasögon också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar