torsdag 13 januari 2011

JAG HAR EN SJUKDOM

Jag shoppar alldeles för mycket. Alltså av min lön lägger jag 90% på kläder och hälften av de kläderna behöver jag inte ens. Och nu måste jag verkligen hålla i pengarna då jag ska tatuera mig om mindre än 2 veckor, lägga undan till en resa och det är massa kurslitteratur som ska köpas. Det började ju verkligen inte bra då jag precis kom hem från stan och köpt en jacka, en BH och ett linne/klänning. Jag måste nog skaffa mig en hobby (förutom shopping då) som gör att jag slipper tänka på att jag vill handla hela tiden. Egentligen borde jag ge mamma mina pengar och så får hon ge mig veckopeng av de, haha, som ett litet barn. Saken är den att egentligen är jag väldigt ekonomisk och gör alltid budgetar osv men jag är också väldigt impulsiv. Som klänningen jag köpte idag, den tog jag bara utan att ens tänka efter och så var det REA och självklart går det inte att byta den. Det är SÅÅÅ typiskt mig och jag hatar mig själv för det.

Nä, nu blev jag riktigt deppig. Ska ta och göra mig lite lunch och lägga mig och läsa min bok så kanske det blir bättre.

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar