måndag 31 januari 2011

LÅÅÅNG DAG!

Det är precis vad jag haft idag, en lång dag. Började förmiddagen med att åka till Katrin där vi gjorde ansiktsmask. Efter en stund begav vi oss till Kungsmässan där vi tog en fika på Espresso House och kollade i affärer. Jag letade efter en ljusrosa läppstift men de jag hittade kostade alldeles för mycket. Så vi bestämde oss för att åka till Freeport där jag hittade en läppstift och ett nagellack. Bara att när jag kom hem var läppstiften as fult...Typ mörkt. Så nu är jag as förbannad, haha! Får försöka hitta ett imorgon istället när jag inte känner mig så stressad. Hur som helst så stack vi till solariet efter all shopping och nu är jag äntligen hemma och fick slänga i mig lite mat. Om någon vet vart man kan hitta ett fint ljusrosa läppstift så säg gärna till :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar