söndag 2 januari 2011

NYTT ÅR OCVH EN NY START

Jag har nu beslutat att börja min blogg igen. Nu kommer jag att ha mer tid och mer energi för att kunna uppdatera ofta.

Nyår spenderade jag ute på Hönö hos Simon. Vi var ett gäng som gjorde middag och hade skit mysigt. Dessutom förlovade jag mig med min älskade Erik vid 12 slaget så det kunde inte ha blivit en bättre nyår.

Det som kommer vara annorlunda nu fram över är att jag inte längre jobbar på Glitter utan jag ska börja plugga Engelska på Dalarnas Högskola, dock på distans. Ska också läsa lite företagsekonomi.

Om det är något ni vill att jag ska skriva om eller något ni vill se mycket av i bloggen så bara skriv. Nu bjuder jag på några bilder från nyår.

Killarna

Efterrätt - kladdkaka & kaffe

Gustav, Emelina, Jag & Therese

Erik & Jag


Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar