måndag 10 januari 2011

TRÄNING

Nu ska jag promenera ner till Kungsmässan för att inhandla en del grejer. Ska bland annat köpa balsamet jag hittade igår och jag hoppas schampoot kommit in idag också. Jag behöver också träningsredskap så som yogamatta och en yoga dvd. Har beslutat mig för att träna både hemma och på gym. Hantlar och handledsvikter har jag hemma, och självklart pilatesbollen. Mitt mål är att gå ner 4 kilo och få en fastare kropp så det är inte JÄTTEHÖGA mål jag har.
Jag ska föra träningsdagbok och skriva ner allt jag äter, så nu är det slut med det onyttiga. Tycker dock man kan unna sig något litet på helgen.

Jag måste också hitta ett par EASYTONE skor, någon som vet om de är bra? Ni vet de som formar rumpan och låren när man promenerar.

Det är skönt att studera hemmifrån för när man gjort skolarbetet är det bara att köra ett träningspass och sedan när våren kommer är det dags för powerwalks! Nej nu får jag lägga på ett kål! PEACE!

1 kommentar: