måndag 31 januari 2011

MIN ERIK < 3

Jag har verkligen världens bästa pojkvän. Han är snällast i hela världen och han behandlar mig mycket bättre än vad jag förtjänar. Imorse gick jag ner för att hämta posten. I brevlådan ligger det en litet brev adresserat till Fru M. Andreasson. När jag öppnar ligger det ett handskrivet brev i, där Erik bjuder mig på en grekisk resturang i Göteborg på Lördag. Han är helt underbar. Först rosor och sedan ett resturangbesök. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?

Jag måste verkligen säga att jag är förvånad över hur mycket vi fortfarande älskar varandra efter snart 4 år tillsammans. Jag trodde verkligen inte det var möjligt. Men på nyår då Erik satte en ring på mitt finger var den lyckligaste dagen i mitt liv och just i den stunden visste jag att jag kommer att älska Erik resten av mitt liv. Jag kan verkligen inte tänka mig ett liv utan honom. Det känns skönt att veta att jag alltid har honom vid min sida, en sann vän, och världens bästa pojkvän.

ERIK NORDLANDER, JAG ÄLSKAR DIG < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar